|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ραδιοφωνικές εκπομπές - μονόλογοι |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ο Δρ. Λύρας μπαίνει στο studio για την ομορφιά - 18/05/2013 (ενδείκνυται για νυχτερινή ακρόαση) |
|
|
Η ομορφιά της "φύσης", του "ανθρώπινου προσώπου"και των "χρωμάτων".
Η ¨ομορφιά¨ είναι ένα απο τα ευχάριστα προς ανάλυση και
παρατήρηση φιλοσοφικά και καλιτεχνικά θέματα. Μπορεί κανείς να πεί την άποψή
του για το θέμα αυτό απο όποιαδήποτε οπτική γωνία και εάν το βλέπει, όμως δέν
μπορεί σε καμία περίπτωση να αγνοήσει την ύπαρξή της στην καθημερινή ζωή και τις
αναμνήσεις του. Οι περισσότεροι απο εμάς αναγνωρίζουμε την ύπαρξή της όταν την
¨δούμε¨ μπροστά μας. Ακούστε εδώ μιά ανάλυση σχετική με το πολύ ευχάριστο αυτό
θέμα. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ο Δρ. Λύρας μπαίνει στο studio για την ομορφιά - 11/05/2013 (ενδείκνυται για απογευματινή ακρόαση) |
|
|
Η ομορφιά της "πανσελήνου", των "συναισθημάτων" και της "ζωής"
H ομορφιά¨ είναι ένα απο τα ευχάριστα προς ανάλυση και
παρατήρηση φιλοσοφικά και καλιτεχνικά θέματα. Μπορεί κανείς να πεί την άποψή
του για το θέμα αυτό απο όποιαδήποτε οπτική γωνία και εάν το βλέπει, όμως δέν
μπορεί σε καμία περίπτωση να αγνοήσει την ύπαρξή της στην καθημερινή ζωή και τις
αναμνήσεις του. Οι περισσότεροι απο εμάς αναγνωρίζουμε την ύπαρξή της όταν την
¨δούμε¨ μπροστά μας. Ακούστε εδώ μιά ανάλυση σχετική με το πολύ ευχάριστο αυτό
θέμα. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ο Δρ. Λύρας μπαίνει στο studio για την ομορφιά - 25/10/2012 (ενδείκνυται για απογευματινή ακρόαση) |
|
|
Η "σοφία", η "τέχνη", η "ψυχή"" και η "επίδραση της Ομορφιάς" στην ιστορία της ανθρωπότητας.
Η ¨ομορφιά¨ είναι ένα απο τα ευχάριστα προς ανάλυση και
παρατήρηση φιλοσοφικά και καλιτεχνικά θέματα. Μπορεί κανείς να πεί την άποψή
του για το θέμα αυτό απο όποιαδήποτε οπτική γωνία και εάν το βλέπει, όμως δέν
μπορεί σε καμία περίπτωση να αγνοήσει την ύπαρξή της στην καθημερινή ζωή και τις
αναμνήσεις του. Οι περισσότεροι απο εμάς αναγνωρίζουμε την ύπαρξή της όταν την
¨δούμε¨ μπροστά μας. Ακούστε εδώ μιά ανάλυση σχετική με το πολύ ευχάριστο αυτό
θέμα. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|